Un preboda con perro es lo más! Marta y Jorge se casaban y también querían el reportaje de preboda, les propuse hacerlo con Hendrix y les pareció… no genial.. lo siguiente! Él no podía estar en la boda así que este recuerdo en familia era perfecto. Quedamos en «Els Bunkers del Carmel«. Allí juntamos vistas preciosas de la ciudad, con rinconcitos apartados para fotos más íntimas. Fue una tarde alegre y preciosa.
Y cómo ya es habitual os dejo la historia de Hendrix en palabras de Marta (en català)
En Hendrix va ser inesperat. Com un embaràs sorpresa:) Estàvem prenent algo a una terrasseta quan una amiga, auxiliar de veterinaria, va veure la foto d´en Hendrix que deia que necessitaba uns papas. Era de torredembarra. Com al jorge i a mi ens agraden molt els gossos de caça, al día següent em vaig posar molt insistent i al final vam trucar.
Venía d´una familia que no el cuidaba, gens. No el treien a passejar i el deixaven per que s´escapés. Té una cicatriu al cul sospitosa, no sabem que li va passar. Imagino que per tot això el Hendrix sempre crida l´atenció. Borda molt per fer-se notar. Gràcies a Can Positius el vam ensinistrar una mica i ara es comporta gairabé de 10! Será un liante de per vida.
Debe estar conectado para enviar un comentario.